TREx 2018 groot succes!

Op 7 en 8 februari 2018 vond de jaarlijkse Garden Retail Experience plaats.

De TREx is een uniek evenement voor de (inter)nationale tuinretail dat gericht is op informeren en inspireren op het gebied van nieuwe winkelconcepten. Uiteraard waren wij daarbij aanwezig!

Op 6 februari ging de TREx spetterend van start het met het exclusieve Retail Gala met een sneak-preview van de concept-store en de uitreiking van de TuinZaken Retail Awards.

Groot succes

De TREx was een groot succes met een nominatie voor de Retail Award Groen Binnen en de lancering voor onze nieuwe innovation store. De innovation store is een nieuw winkelconcept waarin de optimale klantbeleving gecreëerd wordt door middel van storytelling, kleur- en prijsbeleving en narrowcasting.

TREx 2018

Sfeerimpressie

In onderstaande video is een sfeerimpressie te zien van onze innovation store op de TREx:

Winkelconcepten voor de optimale klantbeleving

De klantbeleving staat centraal in de ontwikkelingen die we doorvoeren op de winkelvloer. Het is niet alleen belangrijk om de aandacht trekken van de consument, maar ook om de juiste informatie te bieden zodat de consument tot aankoop overgaat. Neem de consument mee in uw verhaal en durf keuzes te maken in het juiste assortiment. Op deze manier kunnen wij gezamenlijk de consument inspireren, maar bovenal vermaken. Bloembollen zijn wel degelijk hot! U moet ze alleen wel durven tonen! Daar zien wij onze toegevoegde waarde. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Vraag meer informatie aan